maandag 11 mei 2015

Over Georges Simenon en Star Trek

Tot hoe laat ik ook werk, ik kan niet zonder een rustig moment tussen het avondeten en het voortwerken, en ook niet vlak voor het slapengaan.

Deze avond was dat qua lectuur (het is moeilijk kiezen hier tussen al onze boeken!Glimlach) “Maigret in Sancerre” van Georges Simenon (oorspronkelijke titel: “M.Gallet décédé”) dat ik blijkbaar nog niet had gelezen en dat zo boeiend en zo goed geschreven is dat ik even vergat dat ik daarna nog moest werken. Ik heb dus genoten (jawel, met zwarte, bittere chocolade smeltend op mijn tong).

Nadat ik rond 23:30 uur ophield met werken, bekeek ik nog een aflevering van Star Trek die ik ook heel goed vond: het ging immers over macht en wat die kan aanrichten met mensen! Bedroefde emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten