maandag 25 mei 2015

Bevingen

Nadat ik vandaag het terras en het poortgebouw onder handen  had genomen (voor het poortgebouw kwam er wel een stofzuiger aan te pas), reden we naar Bevingen. Het was van 2007 geleden dat  we nog in dat dorpje waren (ik lees dat het eigenlijk een gehucht is van Sint-Truiden).

Een korte wandeling in het dorp zelf (met een jasje aan: ik begon eraan zonder jas, maar dat was echt te koel).

A5253259 Foto Roger

Daarna voerde Roger mij zoals gewoonlijk buiten het dorp en liepen we een soort bosje in dat zich strekt langs een vroeger militair domein. En daar ontwaarden we, verscholen tussen al dat groen, vervallen paviljoenen. Jammer dat de toegang tot het domein verboden is!Glimlach

A5253262 Foto Roger

Later reden we naar Kerkom waar we een Bink dronken op het binnenplein van de brouwerij. Ook daar was heel veel volk en kon ik dus mijn “hobby” uitoefenen!Glimlach

A5253274

A5253275 Foto’s Roger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten