zondag 3 mei 2015

Regen

Nog voor onze brunch een telefoontje van mijn moeder Nany. Roger nam op (ik was in de badkamer). Ze vroeg of ik wilde terugbellen: ze had me iets te  vertellen.

Ik wist meteen wat: had in een mail al gelezen dat ze gisterenavond een van onze kennissen had ontmoet tijdens een concert.

Ze leek echt teleurgesteld en zelfs een beetje boos toen ik haar zei dat ik er al van op de hoogte was: ‘Hoe is dat toch mogelijk! Ik kan bijna nooit meer iets nieuws vertellen!’.
Tja, Nany vertelt graag nieuwtjes en de laatste tijd zijn anderen haar vaak voor via dat internet waar zij niets wil mee te maken hebben. Bedroefde emoticon

Hoewel het hier toen nog niet regende (bij Nany wel) heeft het voor de rest van de dag bijna niets anders gedaan. Toch wandelden we een uurtje in Sint-Truiden, en daarna, terwijl de wasmachine aan de gang was, heb ik gebruik gemaakt van een korte droge periode om ons terras onder handen te nemen. Daarna begon het opnieuw te regenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten