dinsdag 17 december 2019

Bruno ontmaskerd?

Over deze dag valt niet veel te vertellen. Onze beweging beperkte zich tot een beetje huishouden (onder andere de kamer van Zeger in orde brengen, want binnenkort slaapt Nany daar even) en een beetje rondlopen in de AD-Delhaize en de Action in Heers. Geen tijd voor een echte wandeling. Roger kreeg onderweg een telefoontje van de aannemer: morgen wordt er verder gewerkt.

Ik wilde het echter even hebben over Bruno, het "medium".

De laatste keer dat we bij onze vrienden in de "Ardenne profonde" waren, spraken we nog over hem en vroegen we ons af of Bruno misschien een mentalist was.
Later hoorde ik Bruno zelf dat ontkennen in een video.

Nog later vernam ik toevallig dat een zekere Samuel Buisseret van plan was Bruno te "ontmaskeren" als zijnde een mentalist die zich uitgeeft voor een medium.

Gisteren viel ik op een video van Bruno die een belangrijke mededeling had: hij zag zich verplicht één bepaalde video te verwijderen van You Tube omdat bepaalde mensen hem beet hadden genomen met de bedoeling zijn integriteit in vraag te stellen.

Ik dacht meteen aan die Mr. Sam, ging vandaag naar zijn kanaal en ja hoor: daar vond ik meteen een video waarin Samuel vertelt hoe ze Bruno "ontmaskerd" hebben.

Is Bruno toch een mentalist? Ik ben benieuwd naar het vervolg!

2 opmerkingen:

  1. Ik merk dat Bruno vandaag toch nog een video heeft gepost: https://www.youtube.com/watch?v=9FLwo0_9b28

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier las ik vandaag een antwoord op Mr Sam vanwege het team van Bruno: https://www.youtube.com/post/Ugxf0L4k53Outhukwxp4AaABCQ

    BeantwoordenVerwijderen