woensdag 11 december 2019

Weer te koud en te nat

Weer veel wind en regen vandaag.
Roger stelde dus voor nog eens in Ikea te "wandelen".
Een dik uur liepen we er rond tussen de decors waarna we genoten van een gratis kopje koffie of thee.






Eigen foto's

Voor onze "wandeling" had ik eindelijk nog eens gebeld naar straatgenote V. Geluisterd naar het relaas van haar gezondheidsproblemen waar deze winterse temperaturen geen deugd aan doen.

En deze avond, vlak voor ons avondeten (een kalfsstoofschotel met onder andere uien, look, wortelen, champignons en kikkererwten) een telefoontje gepleegd naar mijn moeder Nany.
Op haar vaste telefoon... die niet veel waard blijkt te zijn. Ikzelf begreep alles wat ze me vertelde (over het bezoek van gisteren, het bezoek van tante José vandaag, het lekkere eten,...) maar zij verstond niets van wat ik zei.
Het was zelfs zo erg dat ik haar een berichtje moest sturen met het weinige dat ik haar absoluut wilde vertellen!

Uiteraard heb ik er al aan gedacht een andere soort prepaidkaart te nemen bij Mobile Vikings,  deze keer meer gericht op telefoongesprekken dan op dataverkeer. Dan zit ik echter nog met het probleem dat mijn gsm bijna nergens in huis bereik heeft!

Nog steeds geen werklieden gezien!

1 opmerking:

  1. Iemand wees me erop dat je als "Mobile Vikinger" elke dag een uur gratis mag bellen met elke andere "Vikinger". Dat is waar... maar Nany is geen "Vikinger".

    BeantwoordenVerwijderen