woensdag 18 december 2019

Over vrouwen, de pil, hormonen en zo

Ik las deze avond een heel interessant artikel over die zaken. Je vindt het hier.

Jawel, het is weer in het Frans maar klik rechts op de muis, daarna op "vertalen" in het menu en kies de taal waarin je het wilt laten vertalen. Ikzelf heb geprobeerd met Nederlands en daarna diagonaal gelezen: op het eerste gezicht lijkt de vertaling vrij goed.

Echt, mannen (of vrouwen) die te maken hebben met een vrouw, lees het!

Straks wordt onze jongste, Zeger, 38 jaar! Wat een geluk voor hem dat ik negen maanden vroeger niet aan de pil was! 😉 (ik ben aan het "zwanzen", jongen, ik heb jou er altijd bij gewild - hoewel ik uiteraard niet wist wie je zou zijn of worden!).

2 opmerkingen:

  1. ik klik de link maar gaat naar de 'sources' van het artikel niet naar het artikel als ik rechts klik op de muis krijg ik geen 'vertalen', maar 'alles selecteren, afdrukken en hardop voorlezen' hoe kan ik het dan vertalen? Dank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zodra je die "sources" ziet, naar boven scrollen. Dan kun je het artikel lezen. Als ik rechtsklik, zie ik in het menu dat verschijnt "vertalen" staan, maar, vertelde me iemand, dat is niet zo met alle browsers. Anders de tekst kopiëren in DeepL : https://www.deepl.com/translator

      Verwijderen