donderdag 20 december 2018

Even verwarring in Sint-Truiden

Roger had een afspraak in Borgloon deze middag. Eerst was ik van plan hem te vergezellen om daarna even rond te wandelen in het stadje.
Omdat ik echter een (weer dringende) vertaling had aangekregen, bleef ik thuis.

Toen Roger terugkwam, was de vertaling geleverd en besloten we tussen twee regenbuien nog even naar Sint-Truiden te rijden. We zouden de auto aan het station parkeren... maar geraakten de parking niet meer op wegens "veranderde verkeerssituatie".

Dus reden we terug naar de rand van de stad en liepen naar het station om te zoeken hoe je dan wel  die parking oprijdt (stel je voor dat we vandaag niet gewoon wilden parkeren maar bijvoorbeeld Debby en Hendrik moesten afhalen aan het station!) maar... we vonden het niet.

We waren op een zeker ogenblik wel vlakbij de parking maar vonden niet langs waar we er op moesten geraken met de auto.
Uiteindelijk is Roger de frituur bij het station binnengestapt en heeft daar gevraagd hoe je dat deed. Bleek dat we ergens een aanwijzing hebben gemist (we waren te voet, dus zonder koplampen en wat is het vroeg donker in dit seizoen!).
Hopelijk vinden we wel de weg de volgende keer dat er iemand op ons wacht aan het station!

Roger heeft daardoor wel voldoende beweging gekregen vandaag... maar ik vond dat deel van Sint-Truiden niet echt aangenaam: veel te druk verkeer!

Vandaag onder andere ook een mail gekregen van Luis Ruiz (over een uitgeverij die ik hem had aangeraden). Blijkt dat hij uit het bestuur van de KVLS is gestapt en dat Valere Gijbels hem opvolgt als penningmeester.  Daar wist ik niets van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten