zaterdag 1 december 2018

Moedige Roger

Het regende en er stond een koude wind. Hoewel ik praktisch elke dag Roger verwijt dat hij te lang aan zijn pc zit en herhaal dat hij elke dag een wandeling zou moeten maken, besloot ik vandaag niet te "zagen" en stelde ik geen wandeling voor.
Maar Roger deed het wel!

We wandelden in Borgloon en het was koud en nat! Niet heel aangenaam! Roger had geen kou, zei hij. Misschien omdat hij een hoed op had? Want het was vooral mijn gezicht dat afzag van de wind. Morgen trek ik een muts aan!

Deze avond, na het avondmaal, heb ik enkele uren besteed aan het nalezen van de drukproeven van het volgende nummer van Oostland (publicatie van de KVLS). Boeiend nummer.
Daarna nog een uurtje eigen dagboeken overgetypt en nu ben ik moe! Ik zou nog een paar mails moeten beantwoorden maar dat ga ik uitstellen tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten