dinsdag 11 december 2018

Nieuwe rolgordijnen

De thermometer haalde vandaag amper 5°C!

Wij reden nog eens naar de Ikea in Hognoul voor een "binnenwandeling" gevolgd door een gratis kopje koffie of thee. Daarna kochten we er rolgordijnen. We hebben er zwarte gevonden aan bijna de helft van de prijs van die andere winkel waar er geen zwarte waren.

Terwijl ik later voor ons avondeten zorgde, heeft Roger een dik uur besteed aan het ophangen van een eerste gordijn (dat heeft te maken met de scheven muren in dit oude huis).
Toen hij eindelijk kwam eten, stelde ik voor het andere rolgordijn pas morgen op te hangen, met daglicht (al opgemerkt dat het al voor 16 uur begint te schemeren?).

'En als we nu eens het andere gordijn lieten hangen?' vroeg Roger.
Ik begrijp zijn voorstel: dat bordeaux en dat zwart passen goed bij elkaar, maar toch ga ik hem morgen vragen het tweede bordeaux gordijn te vervangen door een zwart. Als we bijvoorbeeld vier ramen hadden in de salon, zou ik het aandurven, gordijnen in verschillende kleuren, nu vind ik het niet echt geslaagd.
Hoewel, bij weinig licht merk je het verschil in kleur amper!


Eigen foto's



Geen opmerkingen:

Een reactie posten