woensdag 8 juli 2020

Mijn ontspanning op vertaaldagen

Zelfs op drukke vertaaldagen probeer ik minstens om de 2 uur even te ontspannen en minstens 15 minuten van mijn pc weg te gaan. 
Meestal om snel iets in het huishouden te doen (nee, niet echt schoonmaken en de keuken zal nog een poosje moeten wachten), in deze periode al eens om naar Nany te bellen, en deze dag ook enkele keren om met Roger over euthanasie te praten, ten gevolge van de keuze van Guy

Mails en andere berichten beantwoorden probeer ik te vermijden op drukke vertaaldagen (hoewel je dat soms echt niet kunt), want mijn vingers en polsen worden dan al voldoende belast en ik wil niet ook nog last krijgen van die pezen!

Deze avond wilde ik weer even pauzeren en deze keer bleef ik hier aan mijn pc zitten en keek naar dit van de "Universiteit van Vlaanderen".  Over wat ons taalgebruik over ons zegt. Hoewel een beetje oppervlakkig vond ik het boeiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten