woensdag 22 juli 2020

Wespen

Ik heb een wespenfobie, dat is gekend! 

Sinds enkele dagen weten we dat er ergens in het poortgebouw een wespennest is (we weten niet waar). Vandaag belde Roger eindelijk naar de brandweer.
We moesten online een formulier invullen... en er werd aangedrongen het nest niet te laten verwijderen als het ons niet hindert.

'Mij hinderen ze niet,' zei Roger spontaan. Ze zijn inderdaad veel minder agressief dan wespen gewoonlijk zijn... en ik weet nu ook wel dat wespen nuttige diertjes zijn. Maar toch...

'Ik maak dat poorthuis niet schoon zolang die wespen daar rondvliegen,' zei ik.
'Ach, ze zijn echt niet lastig, geef toe!' antwoordde Roger

Inderdaad... maar het poorthuis is wel smerig en echt, ik ga daar niet poetsen met wespen rond mijn hoofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten