zondag 5 juli 2020

Rustige zondag

... en dat had ik blijkbaar nodig. Ik ben niet echt asociaal maar na een drukke sociale dag heb ik toch nood aan even alleen met z'n tweeën zijn.

Een telefoontje gekregen van broertje die vandaag mama even bij zich in huis nam. Dat ze wat verward was en of ze gisteren ook tekenen van verwardheid vertoonde. 
Helemaal niet dus... maar ze zei me zelf aan telefoon dat ze zich vandaag opvallend moe voelde. 
Volgens mij door het contrast tussen gisteren en de vorige weken. Ineens moest ze veel meer indrukken verwerken, wat meer en verder lopen, meer praten (of toch meer redeneren, want we deden meer dan keuvelen gisteren) en zeker meer luisteren (want Roger en ik zeiden ook af en toe iets). 
Die vermoeidheid lijkt me dus normaal... maar wat me wel verwondert, is dat Nany ze toegeeft! Dat is helemaal niet haar stijl!

Roger en ik wandelden drie kwartier in Borgloon vandaag. Heel weinig mensen tegengekomen. Het was niet echt warm, er stond zelfs een vrij felle (maar eigenlijk aangenaam lauwe) wind en ik heb genoten van ons "uitstapje". 
En ik liep opnieuw met mijn twee wandelstokken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten