dinsdag 14 juli 2020

Klaar!

Ik bedoel de vertaaljob, op het nalezen na dan. Dat doe ik overmorgen, zodat ik eerst een beetje afstand kan nemen van de tekst... en mijn polsen (vooral de rechter) laten rusten. Want nu zijn het mijn polsen die pijn doen.

Vandaag ook boodschappen gedaan. Ongelooflijk hoe sommige mensen absoluut geen rekening houden met de maatregelen. Ze zouden je desnoods opzij duwen om gemakkelijker aan iets te geraken. Wel dragen ze allemaal een mondkapje (tja, het is verplicht), al hangt het soms net onder hun neus.

Vrienden, jullie mails beantwoord ik pas morgen of overmorgen, na de dagtaak. Morgen hoop ik tijd te vinden om eindelijk te strijken. 

O ja, we kochten mosselen vandaag en die maakt Roger altijd klaar. Dat verklaart waarom ik tijd genoeg had om mee te gaan winkelen (en dus toch nog wat beweging te krijgen).

Mosselen zijn absoluut niet mijn lievelingsgerecht maar... ik vond ze deze avond lekker... en hun geur veel aangenamer dan in  de Lunch Garden onlangs. 
Dat vond Roger ook en hij besloot dat hij nooit meer mosselen zou eten in een Lunch Garden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten