zondag 12 juli 2020

Een biertje na de wandeling

We wandelden vandaag nog eens drie kwartier in de buurt van Borgloon, langs een wandelpad aan de rand van een bosje en dwars door fruitplantages. 
Veel klimmen en dalen maar een aangename, mooie lus. Ik gebruikte mijn twee wandelstokken en ik voel dat mijn armen dat steeds beter verdragen (hoewel mijn schouders en polsen na die wandeling toch een beetje pijn deden). Mijn gewrichten (heupen, knieën) daarentegen voelden heel pijnlijk aan na de wandeling. We moeten echt opnieuw elke dag bewegen!

'Gaan we nog iets drinken bij Stephane Malais?' stelde Roger voor na de wandeling. Het was nog vrij vroeg, dus waarom niet? 
We genoten er van een biertje in de zon (en ik droeg voor de eerste keer mijn strooien hoed). 

Deze avond heb ik eindelijk die goulash klaargemaakt. Het was heel lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten