zondag 5 juli 2020

Over speelgoed van onze kinderen

Eigenaardig toeval weer!

Roger vertelde me vandaag dat hij op de kamer van Zeger (je weet wel, na die "overstroming") nog veel Lego, Jommekes en ander interessant speelgoed had gevonden in een van de kasten die ik nooit opendoe.

Ik mailde naar Zeger en vroeg hem of ik de kindjes met die spullen mocht laten spelen en de Jommekes  mocht laten lezen. Dat mocht, antwoordde Zeger, zolang we niet raakten aan sommige kleine details op die kamer die hij heel belangrijk vindt (uit nostalgie?).

En dan, deze avond laat, een telefoontje van Hendrik. Of we bepaald speelgoed nog hebben liggen. Zoals Fishertechnic. Misschien, ik weet het niet, ik weet niet waar te zoeken in dit grote huis.

We hebben nooit speelgoed weggesmeten... maar waar ligt  het dan als we het niet meteen vinden op de zolder of op de vroegere kinderkamers?

Met Hendrik spraken we af dat zodra de wereld weer normaal draait, we dit huis onderste boven keren en op zoek gaan naar speelgoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten