maandag 23 mei 2022

Beweging

Uiteraard bewegen we veel te weinig de laatste maanden! Gelukkig is Roger de laatste dagen vrij druk bezig met het gras af te rijden en zo (en ik doe zo'n beetje in het huishouden, zoals vroeger kamer per kamer, maar nog steeds veel trager dan vroeger).  Dat lost ons bewegingstekort niet echt op maar het is beter dan niets. 



Ik vind eerlijk dat de medicijnen maar traag werken (maar heb helemaal geen zin om weer over te stappen op cortisone). Nu ik weet hoe ik die pillen moet slikken opdat ze optimaal werkzaam zouden zijn, hoop ik echter dat het genezingsproces wat zal versnellen. Ik heb de bijsluiter nog eens diagonaal doorgenomen en, tenzij ik erover heb gelezen,  volgens mij staat de nodige tijdspanne tussen het medicament - dat de vorming van ontstekingscellen remt - en foliumzuur er niet in! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten