zaterdag 14 mei 2022

Verwarring

Nany zei aan telefoon, deze middag én deze avond, dat ze nog steeds heel veel pijn heeft. Deze avond leek ze daarenboven heel verward. Ze had broertje op bezoek gehad maar wist niet meer precies wat ze samen gedaan hadden. Later hoorde ik dat ze iets waren gaan drinken op het terras maar Nany was er stellig van overtuigd dat ze eigenlijk gewoon op haar kamer waren gebleven. 'Maar eigenlijk weet ik het niet meer precies', gaf ze toe. Ik vind dat ze veel verwarder is dan voor haar valpartij (en eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe of waardoor ze precies is gevallen, want ze weet het ook niet meer). Kan een valpartij zulke invloed hebben op onze hersenen? Of is ze gevallen ten gevolge van een kortstondige kortsluiting in haar hersenen?

Ikzelf geraakte ook wat in de war vandaag! Ik wilde al lang ons poortgebouw onder handen nemen maar telkens kwam er iets tussen. Ook nu had Roger ander, dringender werk in de tuin maar ik besloot toch te beginnen uitzoeken wat weg mag. Ik wist echter niet waar te beginnen toen ik zag wat Roger daar allemaal had verzameld! Nadat ik toch al twee kleine stapels had gemaakt, één met weg te gooien spullen en één met weg te geven spullen, kwam Roger even langs en vond tussen de weg te gooien spullen zaken die hij nog wil bijhouden! Onverbeterlijk, die man van mij: ik gaf het opruimen op nadat hij me beloofde maandag eindelijk samen met mij dat poortgebouw schoon te maken (en ik hoop dat hij dan weer geen ander, dringender werk of verplichting heeft). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten