zondag 8 mei 2022

Rust

Het zijn rustige dagen maar daar hoor je me niet over klagen! Enkele huishoudtaken, koken, mails beantwoorden (onder andere van C., de echtgenote van mijn overleden vriend André, die gezondheidsproblemen heeft gehad en zelfs covid na vier prikjes), lectuur, telefoneren met Nany en af en toe een film. Ik kan daar echt van genieten maar ik mis wel onze wandelingen! Onlangs droomde ik van Boudewijn zaliger. Hij herinnerde me de vroegere bloesemwandelingen van de KVLS die we plachten samen voor te bereiden. Allemaal voorbij! Ik weet dat de KVLS nu een andere lentewandeling organiseert, in Beringen denk ik, maar daaraan nemen we ook niet deel: mijn ledematen kunnen het nog steeds niet aan.

En van de bloesems geniet ik nog maar vanuit de auto of in mijn dromen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten