dinsdag 3 mei 2022

Een sprookje

Roger moest deze avond naar Ludo D., iets regelen voor Heemkunde Groot Heers. Ik ging niet mee, had nog een beetje werk (nee, niet de boekhouding van de Limburgse monografieën: die kaartlezer is nog steeds niet aangekomen 😒). Roger bleef nogal lang weg - hij had het later tegen mij over dat grote huis van Ludo dat me al eens zo fel intrigeerde omdat het mij deed denken aan een terugkerende droom van me, en over hoe exemplarisch goed Ludo het onderhoudt  - en ik zwierf wat rond op YouTube na mijn werk en het beantwoorden van een paar mails.

YouTube lijkt te weten dat ik van sprookjes houd en stelde me "Het blauwe licht" voor. Ik dacht dat ik alle sprookjes van Grimm kende maar blijkbaar vergiste ik me. Dit sprookje kende ik helemaal niet en ik ben dus aan het genieten van een prettig filmavondje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten