zaterdag 23 juli 2022

Naar het containerpark

Vandaag (na mijn telefoontje met een opvallend verwarde Nany - de laatste dagen kan ik vaak niets meer maken van de verhalen die ze me vertelt) naar het containerpark met onder andere dat kinderstoeltje. Je gelooft het niet: we geraakten er al onze rommel kwijt... behalve dat kinderstoeltje, want de houtcontainer was vol! 

Dus namen we het maar terug mee naar huis. Maar eerst maakten we een omwegje langs Borgloon en Kerniel. Daar bleek een wielerkoers aan de gang. Daardoor konden we het dorp niet binnen. Dus reden we verder tot in Gors-Opleeuw. Toen we via de weg naar Kerniel terug richting Borgloon wilden rijden, was die rijrichting vlak bij Kerniel afgesloten. Dan maar rechtsomkeer gemaakt en richting Wellen gereden. Van daar naar Borgloon en zo terug naar huis waar we veel later aankwamen dan voorzien. 

Op zich vond ik dat niet erg: ik genoot weer van de landschappen onderweg. Maar wat als we een dringende afspraak hadden thuis? Voor mij is het oké als een dorp een evenement organiseert maar ik verwacht dan dat er minstens een serieuze omleiding voorzien én aangeduid wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten