donderdag 14 juli 2022

Vergissing

Toen ik deze middag naar Nany belde, maakte ze zich klaar om naar dat optreden in de cafetaria van het rusthuis te gaan (ze wist wel nog steeds niet precies van wat of wie).  'Vertel het me morgen maar', zei ik haar maar nieuwsgierig nam ik deze avond toch even een kijkje op de Facebook pagina van het rusthuis. Het ging helemaal niet om "plaatselijke muzikanten en zangers": het was een optreden van een volksdansgroep uit Kenia. Ik vermoed dat Nany er volop zal van genoten hebben.

Ondertussen zijn dochterlief en haar gezinnetje terug van een reisje naar Marokko. We hebben voor heel binnenkort afgesproken en ik kijk echt uit naar de reisverhalen... en naar het boekje van Elena.  

P.S. 15/7/2022

Nany heeft inderdaad enorm genoten van het optreden, vertelde ze me vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten