zaterdag 28 november 2020

Nog even over Nany

Over mijn moeder dus. Ik vroeg haar vandaag aan telefoon of zij op kerstavond naar broertje zou gaan. Dat wist ze niet, ze wist zelfs niet of ze die avond wel uit het rusthuis mocht. 

En... zij vroeg zich af of ze hier de trappen nog zou aankunnen. 'Ik ben niet zeker, ik heb immers al bijna een jaar geen trappen meer gedaan. Maar misschien toch? Ik weet het echt niet!'

Ik dacht even na (Nany hier vragen - dat betekent wel haar gaan halen, dus voor Roger 3 uur rijden over en weer, en haar terugbrengen, dus de volgende dag weer drie uur rijden - zou immers een leuk gebaar zijn) maar nee, we gaan het niet doen! 

Ik vind het te zwaar voor Roger... en stel je voor dat Nany inderdaad hier de trappen niet meer opgeraakt!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten