dinsdag 17 november 2020

Bezorgen van pakjes loopt drie weken vertraging op bij B-post!

Er valt niet veel te vertellen over deze dag. 

Boodschappen (Roger in z'n eentje de winkels binnen dus omwille van de Coronamaatregelen en ik wachten in de auto), telefoontje naar Nany (die steeds meer namen en plaatsen door elkaar haalt. Maar nogmaals, hoe zal ik het doen binnen 18 jaar en een klets, als ik dan nog leef?), van dochterlief een vraag via e-mail die mij een beetje verveelde omdat ik de huidige Coronamaatregelen moet overtreden om er tegemoet aan te komen (maar ik heb een oplossing gevonden: daarover later meer), en een berichtje over B-post gekregen.

Vannacht heb ik een mail gekregen van een partner van Bol.com die moest zorgen voor de verzending van die twee pakjes die nog niet zijn aangekomen (en verzonden werden op 5 november). Ze worden opnieuw opgestuurd en of ik die partner wil waarschuwen als ik de pakjes twee keer zou ontvangen! Wat ik uiteraard beloofde.

Maar... nu hoor ik van iemand, die mensen kent die werken bij B-post, dat de post al drie weken vertraging heeft opgelopen in het bezorgen van pakjes! 

De pakjes die ik verwacht, worden via de post bezorgd. Dat betekent dat ik waarschijnlijk inderdaad twee keer dezelfde twee pakjes zal aankrijgen... maar te laat en dat Sinterklaas ook lang zal moeten wachten op zijn cadeautjes! 

Dat ligt natuurlijk aan het feit dat iedereen begint online te bestellen... maar persoonlijk vind ik het nogal vervelend. Stel je voor dat Sinterklaas zijn cadeautjes niet op tijd kan leveren? Hoe legt hij dat uit aan onze 'kindjes"?

Ach, eigenlijk zijn er veel ergere problemen op deze wereld! We vinden wel een oplossing om de magie nog eventjes in stand te houden bij Eva en Matthias! En Elena zal het spel wel weer meespelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten