vrijdag 13 november 2020

Povere appeloogst!

Vandaag hebben we nog eens gewandeld in Sint-Truiden. Het is duidelijk (maar ik wist het al lang): het beste medicijn tegen artrose is beweging. Mijn heupen deden vandaag al opvallend minder pijn dan gisteren. 

Heel weinig volk op straat. Omdat er zoveel winkels gesloten zijn? Eigenaardig genoeg is onze tabakswinkel wel open (we merkten het in het voorbijlopen maar ik had het al gelezen op de website). Ik vind dat goed natuurlijk, want voor mij zijn die dampproducten "essentieel"... maar hoe komt het dat de overheid er ook zo over denkt?

Daarna heeft Roger onze appelen geplukt. Wat een pover resultaat dit jaar:


Ze zijn ontzettend lekker maar echt, wat je op de foto hierboven ziet, is de volledige oogst 2020!

O ja, voor onze wandeling zijn we dat pakje voor Sinterklaas gaan afhalen op de post. Het stond op mijn naam, dus ging ik er alleen binnen (je mag er niet met twee binnen in deze periode). Maar... de deur daar is zo stroef, zo zwaar dat ik mijn pols, die ik toch al een poosje probeer te ontzien, weer serieus heb belast en zelfs bezeerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten