zondag 22 november 2020

Wat een miezerige dag!

71 jaar werd ik vandaag en ik vind dat zo oud! Ik herinner me dat, wanneer ik me als jong meisje inbeeldde hoe het zou voelen om heel oud te zijn, ik mezelf steeds zag als een oude vrouw van rond de 60 jaar!  En nu ben ik al 11 jaar ouder!

Bedankt familie en vrienden voor al jullie telefoontjes, kaartjes, berichtjes en mails! Ze waren hartverwarmend. Het werd immers een grijze, koude, miezerige dag.

Toch reden we wat rond (nog eens richting Tienen) en maakten we tussen de regen door een korte wandeling in drie dorpjes: Overhespen, Neerhespen en Rumsdorp. 

Roger maakte een paar foto's in Neerhespen en Rumsdorp.




Thuisgekomen was het tijd voor een eenvoudig aperitief: olijven en heel lekkere Oloroso gevolgd door een al even eenvoudig maar lekker avondmaal (groentesoep en lamsfilet met "ajuinstoemp").


Geen opmerkingen:

Een reactie posten