donderdag 19 november 2020

Geen internet deze avond

Weer een wandeling in Borgloon vandaag, ondanks het slechte weer en tussen de regenbuien door. Maar eigenlijk miezerde het nog tijdens ons stappen en ik had het koud: ik denk dat ik me warmer moet beginnen te kleden. De zachte herfst lijkt voorbij! 

Na het avondeten zaten we uren zonder internet. Eigenlijk wilde ik een paar mails beantwoorden maar dat stelde ik dus maar uit. In de plaats kwam eindelijk achterstallige lectuur (vooral in papieren tijdschriften) en keek ik nog eens naar de verfilming van de uitvaart van onze vriend Jan (filmpje dat me werd opgestuurd door vriendin Seany, met medeweten van de zus van Jan... maar ik weet niet wie de film heeft gemaakt). Weer werd ik tot tranen toe bewogen. We zullen je missen, lieve Jan!

Ook teksten herlezen die mensen me ooit gemaild hebben en die ik op mijn pc heb bewaard, zoals een vakantiedagboek van mijn zus Bie.  Zo mooi, zo fijngevoelig (mijn zus is dan ook een bijna overgevoelige vrouw). Met enkele aanpassingen zou dat een prachtige novelle worden. Hoewel...  er zouden veel aanpassingen moeten aan gebeuren om dat geschrift minder intiem te maken!

Het beantwoorden van jullie mails ga ik echter even uitstellen, lieve vrienden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten