woensdag 18 november 2020

Schoonbroer van vriend Jan zaliger overleden

We hoorden op de radio over het overlijden gisteren van de schoonbroer  (zwager voor de Nederlanders) van vriend Jan zaliger. Een van de weinige politici voor wie ik veel bewondering had maar ik dacht vooral aan Lieve, Jans zus, die kort na elkaar haar broer en haar echtgenoot verliest. Willy Kuijpers is overleden aan Covid-19, opgelopen in het ziekenhuis nadat hij daar werd opgenomen met een beenbreuk. Tragisch vind ik dat!

Vandaag nog eens een klein uur rondgewandeld in Sint-Truiden en weer viel me op hoe gedisciplineerd de (weinige) mensen op straat daar zijn! Mijn gewrichten deden opvallend weinig pijn en ik genoot van deze waarschijnlijk laatste zachte herfstdag.

Mijn bedoeling was even de Standaard binnen te gaan en ja hoor, ik vond er nog een paar spulletjes voor 6 december! De pakjes die ik verwacht daarentegen zijn nog steeds niet aangekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten