zaterdag 16 maart 2019

Docteur Delabos

Na de gezellige avond met Maria en Michel keek ik voor het slapengaan nog even naar dit  op mijn pc.

Dat is die dokter van de "chrononutrition" die beweert dat je 's ochtends moet brood en kaas eten, 's middags vlees, groenten en een beetje koolhydraten, rond 16 uur fruit en desnoods iets zoets, en 's avonds vis en groenten. Hij is het ook die beweert dat soep eten 's avonds geen goed idee is omwille van de vele mineralen erin.

Nu zegt hij zelfs dat yoghurt eten geen goed idee is omdat er toch nog te veel lactose (een vorm van suiker) in zit. Zeggen dat ik bijna elke ochtend yoghurt eet!

Maar... die dokter Delabos is (op het moment van de opname) even oud als Roger en ik vind hem er veel ouder uitzien! Als onze voeding inderdaad ook invloed heeft op ons uiterlijk heb ik moeite om hem te geloven!😕

Geen opmerkingen:

Een reactie posten