dinsdag 28 mei 2019

Oostland

Ik had de voorzitster van de KVLS gemaild dat, als ik vandaag de drukproeven van het volgend nummer van Oostland kreeg, ik ze nog zou nalezen.

Ik kreeg ze en besteedde er enkele uren aan, nadat we eindelijk even waren gaan bijpraten met buurvrouw Marie-Claire. Ondertussen werkte Roger verder in de wei.

Tegen 16 uur echter onderbraken we ons werk: we wilden even gaan wandelen in Sint-Truiden. Helaas, onderweg begon het te regenen. Uiteraard trokken we dan maar naar de Kringwinkel. Ik liet me niet verleiden, Roger kocht wel een boek.

Toen we de winkel buitenkwamen, scheen de zon en we maakten dus nog een wandelingetje in de stad. Daarna was het tijd om te komen koken nadat ik toch nog een half uurtje verder had gewerkt aan Oostland.

Deze avond ook nog even naar Nany gebeld. Ze had net tante José op bezoek en had dus niet veel tijd voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten