woensdag 29 mei 2019

Onder andere nogmaals over Vincent Lambert

Er valt niet veel interessants te vertellen over deze dag.

Verder ingepakt, laatste boodschappen gedaan (nee, geen voeding vermits we onze koelkast en onze diepvriezer aan het leegeten zijn, wel nog enkele zaken voor op reis, zoals onder andere tentpiketten en oplosbare wasbuiltjes), de laatste telefoontjes gepleegd voor ons vertrek (maar alleen Hendrik en mama - die het ondanks alles goed maakt - kunnen bereiken), heel even gechat met Wiemla, gemaild naar Zeger en dochterlief (alleen Zeger heeft geantwoord) en de jongste mails van vrienden en klanten beantwoord met de melding dat ik een poosje niet heel snel zal antwoorden op hun mails (klanten weten dat ik er even tussen uit muis... maar soms proberen ze me nog te overtuigen snel een job aan te nemen).

Ik voel me vanaf nu op vakantie. En voor mij betekent dat een poosje geen enkele verplichting meer!

Maar... ik las vandaag weer iets over Vincent Lambert. En toen voelde ik me wel verplicht daar iets mee te doen. Daarom geef ik hier een link ernaar: klik hier als het je interesseert.

Geef toe, wetenschappers hebben nog veel te ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten