woensdag 26 september 2018

Chatten

De laatste tijd krijg ik via Facebook vrij veel chatverzoeken van mensen die blijkbaar mijn blog volgen (nee, niet van die 11 personen die zich hebben opgegeven als volgers - de meesten van hen ken ik persoonlijk, maar niet allemaal). En dan blijken die "vragers" slecht gezind als ikzelf blijk geen tijd te hebben om te chatten.

Sorry, lieve mensen, ik heb inderdaad geen tijd om te "kletsen", ik heb het veel te druk. Ik wil wel aandachtig jullie verhalen lezen, ik wil - als ik tijd heb én als ik iets zinnigs kan antwoorden - ook reageren, maar ik heb echt geen tijd genoeg om met een tiental mensen te chatten. Ik krijg nu al niet gedaan wat ik wil doen!

Het is zelfs zo erg dat ik te weinig tijd heb voor mijn naaste vrienden en familieleden!

2 opmerkingen:

  1. Mevrouw Maesen,
    kan ik u contacteren via email (lambert.pga @gmail.com)
    Bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen