vrijdag 5 april 2019

Rustige dag

Ik vond een tweede mail van Jan Gerits vandaag. Of ik nog wat wilde wachten met het toevoegen van dit teksten aan de monografie, want hij zou me er nog doorsturen. Dan kon ik dat werk inderdaad beter uitstellen of ik moet later weer de opmaak aanpassen.

Het werd dus een heel rustige dag. Zelfs geen wandeling, want ik wil mijn voet nog een poosje ontzien. Wel enkele mails beantwoord en voor de rest, veel lectuur en vroegere dagboeken verder overgetypt.

Deze ochtend, een telefoontje van Ivo Hermans. Heel kort, want na enkele zinnen werkte onze telefoon niet meer. Batterij plat, dachten we... maar toen ik vlak na de middag probeerde terug te bellen, werkte de telefoon nog niet. Daarna geprobeerd naar mijn moeder Nany te bellen, ook zonder succes. Berichtje naar Nany gestuurd die me belde op mijn gsm. Daarvoor moest ik verplicht een half uurtje in de keuken blijven, want elders in huis werkt die gsm niet!

Deze avond lijkt de storing opgeheven. Toch was het per e-mail dat Hendrik me het goede nieuws bevestigde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten