maandag 11 oktober 2021

Elena

Ze had me op het communiefeest van Matthias verteld dat ze deze week met haar klas aan zee zou zitten, wat men "zeeklassen" noemt dus. Vandaag zag ik op de Facebook-pagina van haar school dat ze inderdaad aan de kust waren... en ik besloot volgend weekend even naar onze dochter te bellen om Elena's relaas te horen (in tegenstelling tot wat ik doe met Nany bel ik onze kinderen zelden: ze hebben het alle drie druk, zijn ook niet echt telefoonfanaten én vertellen me het nodige eerder via e-mail - net zoals Elena trouwens die me geregeld een mail stuurt). 

En dan kreeg ik een mail van dochterlief... met het adres aan zee van  Elena. Ik heb haar een berichtje gestuurd met de ouderwetse post (op een heel mooi kaartje dat haar mama lang geleden heeft gemaakt en dat ik had bijgehouden). Ik hoop dat Elena blij verrast zal zijn! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten