dinsdag 5 oktober 2021

Feest

Niet voor ons, wij deden gewoon onze boodschappen en zo. Tijdens die boodschappen (en terwijl het pijpenstelen regende) kreeg ik foto's doorgestuurd van het feestje voor de 91 jaar van "tante" José. Gemaakt door haar dochter dus weet ik niet of ik ze hier mag posten. Maar wat zien Nany, tante José en haar twee nog oudere zussen er goed uit! Nany is duidelijk aan het genieten en straalt in een van haar nieuwe outfits. Tja, het is feest en dan is Nany altijd in haar element! Morgen bel ik haar om het relaas te horen! 

Deze avond lang Hendrik aan telefoon gehad, weer in verband met een pc-probleem bij Roger. Hendrik wordt heel binnenkort 44 jaar, de eerste verjaardag van een hele reeks in onze familie. Ik weet niet wanneer ik me in staat zal voelen om ons jaarlijks gezamenlijk verjaardagsfeestje te organiseren. Ach, ik zal eerst bekijken hoe het afloopt als de kleinkinderen binnenkort heel even hier logeren en dan zien we wel. Dat het menu heel eenvoudig zal worden, staat wel al vast maar dat is niet erg: ik ervaar steeds vaker dat de eenvoudigste gerechten soms het lekkerst zijn!

P.S. (8/10/2021) Ik heb me serieus vergist (zie reacties): tante José vierde haar 92 jaar, niet 91! 

4 opmerkingen: