zaterdag 30 oktober 2021

Het lijkt wel magisch!

Gisteren haalde ik die herinnering op aan wat mijn moeder zei over Jezus destijds... en deze avond stelt YouTube me deze film over Jezus voor! Toeval zal het wel niet zijn maar het blijft heel wonderlijk! Ik heb er even naar gekeken maar een film van drie uur (of toch bijna) vind ik wel wat lang. Misschien kijk ik morgen voort. 

Voor de rest vooral lectuur vandaag, onder andere "De acht bergen" van Paolo Cognetti - nee, ik heb het boek nog niet uit: het is zo goed geschreven (en vertaald dus) dat ik bewust elke zin "degusteer" - en voor de rest stukjes online zoals dit, waar ik weer grotendeels mee akkoord ga. 

Een paar mails en telefoontjes ook, onder andere met Nany... die weer verward klonk! Het lijkt echt op en af te gaan met haar gezondheid... 

En nu... misschien nog enkele bladzijden uit mijn vroegere dagboeken overtypen om de avond af te ronden?  

Ondertussen blijven ze protesteren in Frankrijk (en niet enkel daar waar de link hiervoor naartoe voert)! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten