zaterdag 18 augustus 2018

Nogmaals over die "Franse" azerty

Vriend Lieven (jawel, al mijn speelkameraadje in Matadi) had gelezen over mijn klavierprobleem en stuurde me een mail met, zo dacht hij, een oplossing (eigenaardig, hij schreef me dat hij eerst wilde reageren via deze blog maar zijn reactie heb ik nooit gezien).

Zo lief van hem... en ik kwam via zijn mail op deze site terecht.

Maar... ik heb van mijn toetsenbord al lang opnieuw een azerty gemaakt, alleen zijn het die kleine "tekens" bovenaan en onderaan die niet meer overeenkomen met wat op mijn toetsen staat. Ik denk dat Hendrik gelijk heeft maar vind er echt geen oplossing voor.

Ook op de site die Lieven mij doorstuurde, vind ik als afbeelding hetzelfde klavier als wat ik nu heb (een Franse versie dus, behalve natuurlijk dat de afbeeldingen op mijn toetsen niet overeenkomen met wat je typt)): kijk maar naar de afbeelding onder "Wat is een azerty-toetsenbord", hier. Dat is precies wat ik voor ogen moet houden als ik niets verkeerd wil typen.

Vervelend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten