vrijdag 17 augustus 2018

Over Oleye en buren

Na nog enkele uren schoonmaken (gelukkig is Roger zo lief me telkens te helpen of ik besteedde er nog meer uren aan) wilde ik nog eens gaan wandelen in Liek (Oleye, vlak over de taalgrens). Ik hou van dat beetje rommelig dorp. Een klein uur liepen we er rond, uiteraard ook langs de molen waar ik weer stond te dromen. In zo'n gebouw wonen zou me wel aanstaan.

Eigen foto
Maar, oké,  Roger heeft gelijk: we zouden nog meer huishoudelijk werk hebben.

Daarna gingen we vlees kopen voor deze avond, in de AD-Delhaize van Heers. We kwamen er onze achterbuurvrouw tegen, de schoondochter van T. en V. uit onze straat. Weer kwam daar een gezellig babbeltje van. Dat kwam me goed uit, want eigenlijk zouden we nog eens bij V. en T. op bezoek moeten gaan, alleen hebben we nog zoveel verplichtingen dat ik niet weet wanneer. Nu kon ik aan achterbuurvrouw M. vragen haar schoonouders te zeggen dat ze nog even geduld zullen moeten oefenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten