zaterdag 25 augustus 2018

Strijdtoneel Palestina nogmaals

Deze avond, na onze zuurkool (tja, het was vrij koel vandaag en naar het schijnt is gefermenteerd voedsel heel gezond)), toch ook nog even gelezen. In het jongste boek van Luis. Echt, ik vind het heel, heel goed, en nogmaals, ik vind het jammer dat Luis geen uitgeverij heeft aangesproken. Hoewel... misschien is hij niet bekend genoeg (zo gaat dat immers vaak tegenwoordig) ?

Als ik in dat boek begin te lezen, blijf ik lezen. Zelfs als ik een foutje ontdek (vandaag "u" en "jij" in dezelfde zin!)

Omdat ook de inhoud me heel fel interesseert, las ik deze middag gretig dit. Wat voor mij een licht wierp op de hele problematiek die Luis in zijn verhaal verwerkt.

Ik vind het echt heel jammer dat dit boek slechts een beperkt aantal lezers kan bereiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten