dinsdag 21 augustus 2018

Eva lacht

Vandaag de keuken schoongemaakt, dus enkele uren vreselijk vermoeiend en saai werk. Daarna nog een wasje en deze avond gezorgd voor het avondmaal. En ondertussen weer gesakkerd op het beroep van huisvrouw. Ook een wandelingetje (tussen de keuken en het koken) in Horpmaal om te genieten van het prachtige weer.

Maar het leukste vandaag was een telefoontje met dochterlief. Of eerder met Eva die een hele poos aan telefoon kwam om "te vertellen aan oma". Ze vertelde zoveel en lachte zo fel ondertussen dat ik eigenlijk niets begreep van wat ze zei maar ik werd aangestoken door haar lach en begon zelf onbedaarlijk te lachen.
Telkens als dochterlief de telefoon terug wilde, antwoordde Eva: 'Nee, ik ga nog iets vertellen aan oma' en  begon ze weer te lachen nog voor ze iets vertelde.

Roger vroeg me achteraf waarmee ik zo hard moest lachen aan telefoon. 'Eva vertelde me van alles', antwoordde ik. 'Wat dan?' vroeg Roger en ik: 'Ik heb er eigenlijk niets van begrepen!'😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten