zaterdag 11 augustus 2018

Hoogtevrees

Ik vertelde het al in de vorige post: ik heb echt last van hoogtevrees op bepaalde trappen, zoals bijvoorbeeld bij Nany en bij Hendrik.
Toen we na ons werk iets zouden gaan drinken, vond ik het dan ook een marteling die trap weer af te moeten (en ik werd daar serieus mee geplaagd achteraf, maar daar kan ik tegen).

Maar... terwijl we zo gezellig zaten te praten op het terras van Hendriks stamcafé moest ik naar toilet. En wat bleek? Daarvoor moest je een heel steile trap op. Ik heb even getwijfeld maar uiteindelijk heb ik het niet gedurfd: om daarna weer langer dan een half uur te beven op mijn benen? Gelukkig stelde de uitbater me voor in het café daar tegenover te vragen of ik mocht gebruik maken van hun sanitair. En dat mocht, zelfs zonder iets te gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten