woensdag 12 februari 2020

Schoonmaken

Vandaag was het de beurt aan de salon. Meer dan twee uur hebben we daaraan besteed. En weer vroeg ik me af waarom we die zo overladen.
Maar... als we daarna klaar zijn met schoonmaken, voel ik weer dat het knus is, zo'n beetje overvolle kamer!

Roger is ook lang bezig geweest in zijn atelier. Hij heeft geprobeerd zijn houtmachines te beschermen tegen de regen. De aannemer heeft immers nog niet van zich laten horen (ik weet dat hij enorm veel werk had na de storm)... en ondertussen geraken die golfplaten natuurlijk niet vervangen.

Ikzelf heb eindelijk nog eens gebeld met V. Een gezellige babbel en ik bedacht dat ik dat meer moet doen: V. leek er ook van te genieten. Ik ben echter altijd zo bang mensen lastig te vallen!

O ja, deze avond een mailtje van Hendrik die me er aan herinnerde dat deze blog 10 jaar bestaat. Ik had er wel aan gedacht op 7 februari! 😄


Geen opmerkingen:

Een reactie posten