zaterdag 21 januari 2012

Limburgse monografieën en Phil Bosmans

Het heeft vandaag, net zoals de vorige dagen, aan een stuk geregend. Geen wandeling, geen ramen gelapt zoals ik zinnens was, alleen wat gelezen, naar de vele koolmeesjes in de tuin gekeken… En eindelijk verder KVLS-documenten gearchiveerd: brieven, affiches, inzendingen, drukproeven, vroegere nummers van Oostland, Limburgse monografieën, enzovoort.

En ineens viel ik op enkele exemplaren van een monografie over ons pas overleden lid Phil Bosmans (die ik niet persoonlijk heb gekend) geschreven door ons ex-lid Alex Marut.

Uiteraard heb ik die biografie eerst gelezen en dan pas in de 52ste archiefdoos opgeborgen! En ik vroeg me af of er van dat nummer van de monografieën (van 10 jaar geleden al!) bij een of ander bestuurslid van de KVLS  nog exemplaren in voorraad zijn. Ikzelf heb er geen gevonden in de “stock”.

Normaal gezien geeft iedereen mij zijn voorraad publicaties zo snel mogelijk door. Maar het is niet onmogelijk dat  er toch nog elders   exemplaren liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten