zondag 21 oktober 2018

Een zondag enkel voor ons

Nee, toch niet helemaal: deze ochtend een lang telefoontje van Nany.

Maar daarna, na de brunch, een lange wandeling in Sint-Truiden. Aangename stad (ik val in herhaling) en veel volk dat genoot van de zonnige terrasjes.

Wij verkozen daarna naar Stephane Malais in Heks te rijden. Daar ook veel volk. We installeerden ons in de tuin en genoten er van een biertje in de zon.

Eigen foto
Ondertussen haalden we onder andere herinneringen op aan de keren dat we daar met mijn "Nononc" zaliger en (tante) Françoise waren.

Deze avond heb ik weer gekookt met kliekjes en het was heel lekker: na een groentesoep aten we een wokschotel die ik in elkaar flanste met restjes selder, broccoli en kerstomaten aangevuld met ui, look, roodbaars, 100 gram speltspaghetti, curry, kurkuma en sojasaus.

Natuurlijk hebben we een beetje gepraat deze dag (we zijn geen praters en kunnen vaak uren stilzwijgend naast elkaar zitten genieten). Roger had het onder andere over die verdwenen/vermoorde journalist Jamal Khashoggi en vertelde me over de complottheorie die hij hier had gelezen. Akelig!

Nee, ik heb niet gestreken. Morgen misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten