donderdag 25 oktober 2018

Mijn plannen vallen in het water

Toen ik gisteren een bepaald nieuwsitem hoorde, vermoedde ik meteen dat ik binnenkort een vertaling in verband daarmee zou krijgen.
Die kwam er deze ochtend al aan en was meer dan dringend.

Eigenlijk was ik eerst van plan geweest vandaag aan Roger te vragen om eindelijk nog eens onze zieke te bezoeken maar ik gaf die job de voorrang: het verdiende geld is welkom.
Roger kwam dat ook vrij goed uit: zo kon hij verder werken aan zijn deuren.

Nadat de vertaling was geleverd, maakten we nog een heel korte wandeling en daarna zorgde ik voor het avondmaal (linzensoep).
En deze avond heb ik eindelijk gestreken (gedurende drie kwartier: iets langer dan normaal, al valt die duur nog heel goed mee als je bedenkt dat de vorige strijkbeurt al meer dan twee maand geleden plaatsvond).

Tussendoor vandaag ook gemaild en zelfs getelefoneerd met dochterlief in verband met bestellingen bij Sinterklaas: je voelt dat de drukke (en dure: vandaar dat ik blij ben dat er vrij veel jobs binnenkomen) eindejaarsperiode in aantocht is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten