dinsdag 23 oktober 2018

Frans Philips

Frans (hij heet eigenlijk François, grappig hé, want zijn echtgenote heet Françoise) is die Nononc zaliger van mij.

Vandaag kreeg ik niet, zoals de vorige dagen, door het lot herinneringen aan hem voorgeschoteld.

Dacht ik, want deze avond, heel laat, ging ik nog eens naar Facebook (waar ik echt niet erg actief op ben, en als ik er kom, eigenlijk meestal alleen maar kijk naar mogelijke berichten van mensen die niet via e-mail communiceren).

Deze keer echter wilde ik nog eens zien wat ik zelf ooit heb gepubliceerd. Ik weet echt niet waarom, want eigenlijk heb ik daar nooit veel aandacht en/of belang aan gehecht.

En terwijl ik zo maar wat scrolde op mijn FB-pagina, bleef ik haperen bij het filmpje dat "onze" Zeger ooit heeft gemaakt voor "Stadswacht". Daar nog even naar gekeken en dan voelde ik me "verplicht" om terug te gaan naar mijn eigen FB-pagina. Daar merkte ik dat Frans Philips dat had geliket!

Het zal wel weer toeval zijn zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten