woensdag 3 oktober 2018

Ontspanning

Deze avond heb ik uiteraard verder gelezen in het boek van Luis. Veel te lang trouwens (ik moest nog enkele mails beantwoorden én enkele bladzijden uit mijn vroegere dagboeken overtypen), maar ik zei het al: je blijft lezen in dat boek!

Daarna keek ik naar dit. Over binnenhuisinrichting. Ik heb altijd heel graag kamers ingericht maar uiteraard gaat Roger niet altijd akkoord met mijn voorstellen (en het probleem is ook dat hij altijd zelf moest zorgen voor de realisatie van wat ik voorstelde: ikzelf ben daar veel te onhandig voor). Zo herinner ik me dat, in ons pakhuis in Antwerpen (waar nu blijkbaar een "lakstore" is gevestigd), ik de bakstenen van sommige muren wilde bloot laten. Dat vond Roger absoluut geen goed idee, en hij zorgde dus dat die baksteenmuren werden verborgen achter gyprocplaten.

Later (hier) heeft hij zich minder verzet toen ik in de keuken de snelbouwstenen bloot wilde laten, maar misschien was dat omdat hij anders zelf te veel werk zou  hebben? 😄
Alleen zijn die snelbouwstenen veel minder mooi dan bakstenen!

Maar kom, genoeg herinneringen aan vroeger opgehaald. Ik kijk verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten