vrijdag 19 oktober 2018

Grand gala du disque 1963

Terwijl ik vandaag, nadat we veel te vroeg werden gewekt door lawaai van drilboren in de straat (wat zijn ze aan het repareren?), lang met mijn moeder Nany belde, hoorde ik Roger geregeld lachen aan zijn pc.
Na mijn telefoongesprek vroeg ik hem wat hem zo fel deed lachen en toen hij het mij vertelde, vroeg ik hem het mij door te sturen.

Het ging over dit televisieprogramma uit 1963. Ik schoot ook geregeld in de lach terwijl ik het bekeek: Godfried Bomans die prijzen overhandigt op de "Grand gala du disque" in 1963! Eén prijs ging naar Françoise Hardy die ik zelf ook altijd heel fel bewonderde!

Vandaag geen wandeling: vlak daarna kreeg ik werk aan en Roger werkte in zijn houtbewerkingsatelier aan twee nieuwe deuren voor de verdieping, waarover misschien later meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten