zaterdag 27 oktober 2018

Frustratie

Ik heb het al gezegd: ik ben heel onhandig. Ideeën heb ik daarentegen heel veel en de meeste veranderingen die werden aangebracht aan dit huis en aan ons vroeger huis in Antwerpen waren het gevolg van een ingeving die ik kreeg. Gelukkig is Roger veel handiger dan ik zodat hij de meeste van mijn ideeën kon realiseren.

Alleen: Roger wordt ouder, heeft duidelijk minder zin in dat soort bezigheden (hoewel hij nu toch weer bezig is aan die deuren) en er is veel minder geld sinds we "gepensioneerd" zijn (aanhalingstekens, want ik "werk" - lees "vertaal" - nog steeds). Verbouwen kost immers ook veel.

Wat zou ik willen wat handiger zijn! Ik kijk geregeld naar dit soort uitzendingen (op mijn pc-scherm) en wat een frustratie telkens (en toch blijf ik kijken!): het lijkt allemaal zo eenvoudig, waarom kan ik dat dan niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten