donderdag 18 oktober 2018

Mijn smartphone vergist zich

Ik werd wakker gebeld door een klant. Of ik tegen de middag enkele bladzijden kon vertalen.
Daar begon ik aan nog voor mijn ontbijt en om 11:15 uur leverde ik de tekst.

Na de brunch besloten we te gaan wandelen in Sint-Truiden (en eerst even via de kringwinkel te rijden, waar ik een boek van Diderot kocht).
Na de wandeling wilden we genieten van waarschijnlijk een van de laatste mooie dagen op een terras. Stephane Malais was weer gesloten, zei mijn smartphone, maar De Horne zou open zijn. Wij dus naar De Horne... die ook gesloten bleek.

Toen was het al 16:20 uur en Roger had om 17:15 uur een afspraak met zijn arts (gewone controle, alles blijkt oké, bedankt!), dus zijn we maar naar huis gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten