maandag 11 februari 2019

Gaatjes in de oorlellen

Ik vergat daarnet het voornaamste (voor Elena toch) te vertellen.

Toen Elena ons zo rustig tegemoet kwam, viel me wel op dat ze haar hoofd een beetje van links naar rechts draaide. Ik had het meteen door (er was mij onlangs een verrassing beloofd aan telefoon): ze draagt (heel onopvallende, gouden) oorbellen.

Ze heeft dus onlangs gaatjes in haar oorlellen laten schieten, want ze krijgt van haar andere grootouders voor haar eerste communie chique oorbellen.

Haar (voorlopige) oorbellen op zich vond ik wel discreet en mooi... maar eigenlijk heb ik dat nooit begrepen: gaatjes in je oorlellen maken! (uiteraard ben ik daar niet over begonnen met Elena).

En nu, vriendinnen die dit toevallig zouden lezen, vraag ik jullie mij te verbeteren als ik me vergis.

Volgens mij heb ik tijdens mijn lagere en middelbare studiejaren (dus tussen mijn 6 en 17 jaar) geen enkele vriendin gehad die haar oorlellen had laten doorboren. Maar ik kan me dus vergissen!

Dat is trouwens een van de zaken die Roger zegt te appreciëren aan mij: dat ik nooit heb meegedaan aan die "verminking"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten